Opravené Kino Mír otevřou Beatles

vloženo: 04.10.2018           komentářů: 0

Kino Mír, které v uplynulých pěti měsících prošlo zásadní rekonstrukcí, bude slavnostně otevřeno ve čtvrtek 4. října v 18 hodin. Jeden ze symbolů Opavy dostal zcela nový háv s využitím původních retro prvků. Město tak bude mít k dispozici moderní kulturní stánek.

Pro diváky je připraven atraktivní program. Po slavnostním přestřižení pásky primátorem se bude promítat zhruba patnáctiminutový československý filmový týdeník z roku 1965, tedy z doby, kdy bylo kino Mír poprvé otevřeno. Poté bude následovat volná zábava ve stylu 60. let minulého století, kterou doprovodí „The Beatles“ v podání výborné pražské revivalové kapely The Bugles. Připraveno bude i občerstvení.

Kino Mír prošlo zásadní rekonstrukcí za cca 33 milionů korun. „Jsem moc rád, že jsme nepřistoupili jen na kosmetické úpravy, jak se na začátku uvažovalo, ale že jsme se pustili do sice velmi náročné, ale i hodně potřebné rekonstrukce. Myslíme si, že si opavské publikum zaslouží mít kvalitní, moderní kinosál, kde se mohou pořádat rozličné kulturní i společenské akce,“ řekl primátor Opavy Radim Křupala.

Na architektku čekal nelehký úkol, a to přestavět chátrající zastaralé kino na moderní, ale v retro stylu. Měnily se i dispozice celého objektu, aby se další akce mohly konat i v předsálí. Nové jsou i sedačky, pódium, scénické osvětlení, toalety pro veřejnost i veškeré zázemí pro účinkující i zaměstnance. Rekonstrukcí prošla elektroinstalace, velkým plusem je i vybudování nové vzduchotechniky či digitalizace se zachováním možnosti pouště i klasické pětatřicetimilimetrové filmy ze starých projektorů. Kino Mír je v současné době sálem s největší kapacitou míst k sezení v Opavě, pojme až 500 diváků.

30.12.2018

Vloupání do prodejny v obci Litultovice
Doposud neznámý pachatel spáchal v době kolem půl čtvrté ráno 30. prosince 2018 v obci Litultovice přečin krádeže a přečin poškození cizí věci tím, že se po předchozím rozbití skleněné výplně vstupních dveří se škodou nejméně 5 tisíc korun vloupal do zdejší prodejny smíšeného zboží, odkud odcizil tři láhve alkoholu v hodnotě přes tisíc korun

27.12.2018

Ostravský recidivista
Ostravský recidivista byl zadržen při krádeži zboží v obci Háj ve Slezsku Policisté z Obvodního oddělení v Hlučíně v těchto dnech ve zkráceném přípravném řízení sdělili podezření z přečinu krádeže 32letému muži z Ostravy, neboť tento v polední době 27. prosince 2018 v prodejně potravin na ulici Antonína Vaška v obci Háj ve Slezsku odcizil zboží v hodnotě 345 korun. Celkem 5 kusů čokolád si uschoval pod svůj svrchní oděv a při průchodu přes pokladní zónu bez úhrady byl zadržen pracovníkem bezpečnostní ochranné služby prodejny. Následně byl předán přivolané hlučínské policejní hlídce k dalším procesním úkonům. Při nich bylo prokázáno, že obdobného protiprávního jednání majetkového charakteru se shora jmenovaný muž dopustil v téže prodejně již 20. prosince letošního roku, kdy odcizil 6 kusů čokolád v hodnotě 414 korun.

27.12.2018

Chvíli před půl třetí odpoledne
Dopravní nehoda podnapilého řidiče osobního automobilu v Opavě.Chvíli před půl třetí odpoledne 27. prosince 2018 řídil 62letý místní muž své osobní motorové vozidlo tovární značky Jepp po ulici Pivovarské v Opavě, přičemž najížděl do objektu parkoviště zdejšího Obchodního centra. Přední části vozu však narazil do skleněné výplně fasády domu, poté ihned vycouval, vjel tedy do podzemního parkoviště a zde nejprve narazil do zaparkovaného osobního motorového vozidla tovární značky Ford. Poté nadále pokračoval v jízdě a při parkování ještě narazil do zde odstaveného osobního automobilu tovární značky VW Passat.

25.12.2018

Úmyslné poškození
Úmyslné poškození zaparkovaných automobilů na ulici Krnovské v Opavě Od desáté hodiny večerní 25. prosince 2018 do jedenácté hodiny dopolední následujícího dne se doposud neznámá osoba dopustila v jednom z veřejně přístupných areálů na ulici Krnovské v Opavě přečinu poškození cizí věci tím, že úmyslně poškodila zde zaparkovaná motorová vozidla. Jak bylo dosavadním prověřováním zjištěno, tak dřevěnou židlí došlo k rozbití obou zadních světel a zadního okna u osobního automobilu tovární značky Škoda Octavia, čímž vznikla poškozené soukromé společnosti celková hmotná škoda na majetku ve výši nejméně 5 tisíc korun

23.12.2018

Opavští policisté prověřují
Opavští policisté prověřují krádež peněženky v jedné z kateřinských restaurací Doposud neznámý pachatel spáchal v podvečerních hodinách 23. prosince 2018 v prostorách restaurace na ulici Pekařské v Opavě-Kateřinkách přečin krádeže a přečin neoprávněného opatření, padělání a pozměnění platebního prostředku tím, že využil nepozornosti poškozeného místního 46letého muže a z jeho volně odložené bundy mu odcizil pánskou koženou peněženku černé barvy. V ní se nacházely finanční prostředky, platební karty, osobní doklady a doklady k automobilu, vše v celkové hodnotě téměř 12 tisíc korun