Slavnostní křest knihy

vloženo: 11.09.2017           komentářů: 0

Slavnostní křest knihy Tajemná Opava

V rámci jubilejního 60. ročníku festivalu Bezručova Opava slavnostně pokřtíme knihu Tajemná Opava Lucie Seifertové věnovanou našemu městu a jeho historii.
Jedná se o knihu, v níž se autorce na ploše 6 prostorových obrazů podařilo nebývale výstižným a vtipným způsobem popsat historii města i s jeho památkami, významnými osobnostmi a příběhy.

Při slavnostním křtu si budete moci zakoupit samotnou knihu (290 Kč), ale také deskovou hru na její motivy (120 Kč). Hru si můžete v knihovně od 13. 9. do 6. 10. vyzkoušet také ve velkém prostorovém provedení. Od 14. září pak bude možno knihu i hru zakoupit v Turistickém informačním centru (Horní náměstí 67, Opava). Do 13. 9. máte jedinečnou možnost zakoupit si poukaz na knihu za zvýhodněnou cenu 250 Kč v propagačním stánku Bezručovy Opavy na Horním náměstí (každý všední den i o víkendu od 10 do 18 hodin).

Zajímá vás, co všechno v knize najdete? Pak neváhejte a prohlédněte si také venkovní výstavu věnovanou knize Tajemná Opava, kterou naleznete po celé září a říjen v parku pod Ptačím vrchem směrem ke knihovně. Společně s křtem knihy proběhne vernisáž této výstavy a také výstavy na motivy nejslavnější knihy Lucie Seifertové s názvem Udatné dějiny českého národa, rovněž v prostorách knihovny.

clock

13. září v 17:00–20:00

Knihovna Petra Bezruče v Opavě, příspěvková organizace

Vstup: volný

autor: Knihovna Petra Bezruče

17.04.2019

Žena zůstala uzamčena na hřbitově
Ve středu 17. dubna před osmou hodinou večer se na městskou policii obrátil telefonicky muž, který sdělil, že ho na Ústředním hřbitově v Neředíně oslovila starší žena. Důvodem bylo to, že zde byla uzamčena a nemohla se dostat ven z areálu. Přes operační středisko se vyrozuměl správce areálu a ten následně ženu v pořádku pustil z objektu. Žena si tak bude dlouho pamatovat, že otevírací doba hřbitova je v měsíci dubnu jen do 18 hodin.

17.04.2019

Padající tašky ze střechy ohrožovaly c
Žádost o spolupráci od hasičského záchranného sboru při zabezpečení místa zásahu na ulici Řepčínská přijalo v úterý před polednem Operační středisko Městské policie Olomouc. Na místě byla hlídka požádána o vyhrazení místa, kam bude zakázán vstup chodcům, kdy důvodem byly padající tašky ze střechy přilehlého domu.

16.04.2019

Muž si chtěl přitopit pneumatikami
Oznámení, že v blízkosti sokolovny na ulici 17. listopadu hoří oheň, přijalo v pondělí 15. dubna v nočních hodinách Operační středisko Městské policie Olomouc. Hlídka na místě zjistila hořící pneumatiku a dvě osoby, které se nacházely v blízkosti. Ty shodně uvedly, že pneumatiku měl zapálit nějaký muž před jejich příchodem, který následně z místa utek

11.04.2019

Zdravotní stav muže se zhoršoval
Při kontrolní činnosti na ulici Popské v Opavě, hlídka zaznamenala muže, který jevil známky zdravotních problémů. Špatný zdravotní stav strážníky zneklidnil, a proto se rozhodli zavolat rychlou záchrannou službu, to muž odmítl se slovy, že se mu za chvíli uleví. Hlídka s mužem na místě setrvala, po chvíli se však zdravotní stav dotyčného pána začal zhoršovat, bolest na hrudi a špatné dýchání strážníky přesvědčily o nutnosti přivolání rychlé záchranné služby, která muže neprodleně přepravila do nemocnice k dalšímu ošetření.

10.04.2019

Žena odevzdala peněženku i s hotovostí
V pátek ve večerních hodinách se na služebnu městské policie v Opavě dostavila 64 letá žena, která předala strážníkům nalezenou peněženku značky Meatfly. Uvnitř peněženky se nacházela platební karta, osobní doklady, zákaznické karty, permanentka do fitness centra, ale také nemalá finanční hotovost.